-don't worry be happy-



hola
agak rushing this week
banyak kena settle
my class
my task
n schedule yang berterabur dah ni
n now baru nak lunch even dah masuk tea time
but it's ok
anyway congrats pada sapa2 yang konvo
this week ramai yang konvo
but i'm really sorry
xdapat datang
coz konvo kt sini perlukan khidmat saya
alhamdulillah
saya semakin ok
tp
masih ada satu lagi keputusan yang ingin dibuat
harap2 ianya keputusan yang betul
untuk masa depan
harap2 saya xkan menangis lagi
wat masa ni belum terbuka untuk BERCINTA
tp BECINTA
haha
xsuka2
thanks pd kawan2 yg support
pada bella luna
yang sentiasa menggembirakan hati ini
pada sesiapa sahaja
to all my students
sorry saya xpegi ke bulan
tp ke matahari
sebab tu korang semua terbakar
anyway thanks bagi lovely marks kt saya
xsia2 kena marah
good job guys
score tuk final k
so congratulation once again
to all my beloved friends
-bubbye-

p/s: i'm ok at this moment..my smile is pure smile..not acting ok..daaa

No comments:

Post a Comment