-hati gembira-


alhamdulillah
2-3 hari ini saya kembali ceria
walaupun agak 'silent' seketika
tapi mood saya ok
dah boleh tersenyum kembali
thanks kepada semua
terutama kepada mr bella luna
thanks a lot
awak buat saya gembira
layan karenah saya
walaupun saya bersedih
tapi dengan awak saya gembira
macam iklan DIGI plak
tapi itik bukan warna kuning
but PINK
hehe


and vacation to somewhere
ISLAND



MABUL ISLAND
located at sabah
best nyer
dapat tengok sunset


candlelight dinner


jalan2 kat pasir yang putih


skuba diving
mana tau boleh jumpa penyu


hahaha
berangan
but next year will be planned for that
ok
coz this year both of us full with other commitment
hopefully
next year time to holiday
so sampai sini sahaja
jumpa entry yang akan datang
mata pun dah ngantok
xcukup tido
nyte sume
sweet dreams
bubbye..=)

zzzzzzzz..xoxo..zzzzzzzz


No comments:

Post a Comment