-monday blues-


monday
selalu menjady blues
biasa lar mood bercuti
lagi2 setelah cuti hujung minggu
so bila start isnin
masing2 mula mengeluh
ala time untuk berkerja plak
tapi kalo xkerja
mana nak dapat duit kan
nak bayar itu ini
nak pergi shopping lagi
so nak xnak kena kerja
tapi
apa yang penting
kenalah ikhlas
kerja ni kan satu ibadat
hehehe
bersyarah plak
lunch yang agak simple tady
coz badan xsihat sangat
mungkin terlalu banyak makan ice cream
sampai naik demam
so hari ini xorder air2 lain
just PLAIN WATER only
sudah cukup kot
lagi plak xde selera
xde ke tp habis jugak black pepper chicken chop
hehe
dessert
juz buah2
no more ice cream
lambat plak nak tunggu pukul 6 ni
yelah jumpa anak2 'kesayangan'
today mood saya ok tau
so jangan segan2 untuk bertanya
just nak bincang soalan yang korang semua confused
even soalan tu xpun berbelit
xpe nanti kita bincang sama2
gitu..ahaks..
saya nak jadi orang yang POSITIF
starting from today dan untuk seterusnya
rasanya xperlu saya pandang belakang lagi
ingat benda2 yang bagi saya sudah jadi sejarah hidup
walaupun kita kena baca sejarah lama
tp sejarah saya biarlah disimpan selamanya
xpayah nak bukak2 lagi
nanti sapa yang susah
saya jugak
free2 je air mata keluar
tisu habis berkotak2
tapi keadaan xkan berubah
untuk apa saya kesal
sedangkan tuan punya badan langsung xpernah menyesal
so
pikir sendiri lar
agak selfish bunyinya
tapi saya xnak bersedih lagi
kalo benar ada jodoh
saya terima
kalo tidak
itu semua kuasa TUHAN
kita hanya mampu merancang
tuhan yang menentukan segalanya
macam lagu plak
yang dah lepas biarkan lepas
saya bahagia tengok orang lain bahagia
kini
kakak angkat saya dah mengandung
yeay mesti comel je baby nanti kan
tengok orang lain bahagia cemburu jugak
lagi2 yang dah dapat cahaya mata
dulu impikan macam tu jugak
tapi
STOPPPPPPPPPPPP
dah2
hehe
xnak cita lagi 
eh
saya ada keja nak wat cikit
jumpa lagi ye
bubbye
opss
wait a minute
jom dengar lagu PUTUS by MELDA AHMAD
saja je
ok
bubbye u all...
xoxo


No comments:

Post a Comment