-d'best from NOH HUJAN-


NOH
dengar cita dah tunang
hahaha
tapi tu bukan point kat sini pun
lalala
anyway
nak story pasal noh nyanyi lagu ni
TUNGGU SEKEJAP
tribute tu P RAMLEE
sangat best bila noh bawak lagu ni with his own style
mendayu-dayu
sampai syahdu saya dengar
then masa rehat tadi
dapat mesej
'dear u kena pegi music room now..something was bad happen..hurry up'
what???
napa mesti saya kena pergi kan
pergi la panggil guard ke
or sapa2 kan
why must me
owh
saya pun cepat2 pegi bilik yang dimaksudkan
cuak pun ada
mana la tau kot2 ada benda buruk jadi kat student saya kan
dengan heels yang tinggi
terpaksa marathon jugak
jauh tu
hujan plak
ishhhhhhh
tambah keja betul
then bila sampai music room
dengan xketuk or xbagi salam
terus redah masuk
SURPRISE!!!!!!!!
damn
terkejut
sakit jiwa
geram
eeeee
semua ada
macam nak marah pun ada
ooo
nak celebrate rupanya
yelah
nanti sambut on that day
xsurprise kan
arghhhh
terkejut sampai sekarang
dengan bunyi ntah bunyi apa tah
bunyi belon pecah
pastu bunyi drum
bunyi jatuh pun ada gak
kalo ada sakit jantung
memang masuk hospital dah lepas tu
ish ish ish
apa2 pun makasih ya kawan2 n my beloved student
thanks for the cake
sedap
my favourite gitu
thanks
lepas sesi makan2 selesai
ada plak nak nyanyi
kira boy band ni
budak2 n someone close friend
lagu apa nyanyi
hah
lagu ni la
TUNGGU SEKEJAP
suara pun dah sama macam noh
so layan
last siap bagi ucapan
AWAK JANGAN KENANGKAN ORANG YANG JAUH
hahaha
memandai korang ni
anyway
thanks sekali lagi
coz celebrate my birthday awal beberapa hari
thanks for the gift
cake and cupcakes yang ada ikut tarikh umur
berapa umur saya
rahsia
lalala
and
thanks for everything
dan terakhir
awak thanks
coz buat saya tersenyum seketika
makasih ya
makasih semua
xoxo

p/s: jom layan lagu ni..lalalala



No comments:

Post a Comment