-pesanan untuk diri sendiri-


masih dalam mood birthday ke
lalala
raya sebulan xkan birthday pun sebulan
tapi xkesah lar
anyway makacih pada kawan
walaupun dah belated birthday kan
but still ada yang celebrate untuk saya
SURPRISE!!!!!!
hahaha
memang suka perkataan ni
tapi xdigalakkan untuk sesiapa yang ada penyakit lemah semangat atau sakit jantung
ishhh
walaupun geram ada
tapi
muka still boleh senyum
even kek bertepek kat muka
xpe2
it's ok
senyum tetap senyum
walaupun telur pecah kat atas kepala
nevermind
senyum ok
heeeeeeeeeee=)
oit
apa telur
gosh
macam masa duduk hostel plak
ingat main masak2 ke
wat air campuran yang ntah ape2 tu
adoi
habis rambut
conditioner + syampoo sampai dua botol
xcukup rasanya
eeeee
xpe2
xbalas2
planning baik punya
don't worry
next time tunggu la
so
ni la celebration yang terakhir
xtau plak next time ada lagi
nak kena berjaga2
takut kena lagi
ish2

so pesanan untuk diri sendiri
alhamdulillah
dipanjangkan umur sehingga saat ini
semoga saya dapat apa yang saya impikan
kebahagian hidup
di dunia mahupun di akhirat juga
semoga ada peluang untuk saya dan dimurahkan rezeki
dan
semoga saya jumpa 'SENYUMAN' yang ikhlas untuk diri ini
terima kasih pada semua
i love you all so much
muahhhhh
xoxo

No comments:

Post a Comment